To już jest koniec

Chyba się uzależniłam od nietoperzowych bluzek. Zdecydowanie idę na odwyk i od jutra zaczynam kroić nowe wzory.

05 04 03

Jednak, ostatnim rzutem na taśmę powstała ta dzianinowa bluzka z rękawkami 3/4. Dół i rękawy wykończone są grubym ściągaczem z dzianiny (4 cm). Dekolt z kolei podszyłam od spodu niebieską taśmą (lamówką) wykonaną z bawełny.

06

Bałam się, że przy wszywaniu lamówki elastyczna dzianina porozciąga się, ale obawy były bezpodstawne. Najwięcej trudności przysporzył mi brak nici w odpowiednim kolorze – o ironio losu, nie mieć fioletowej nici kiedy fiolet na liście ulubionych kolorów zajmuje pozycję nr dwa! Jednak dałam radę i wykorzystałam nici monofilowe bezbarwne (nić górna) i jakiś taki a’la fiolet (nić dolna). Wyszło ładnie. Wszystko się fajnie układa, tylko na metkę już nie starczyło czasu. Może jutro dorobię…

Cały dzień latałam w owych skrzydłach i na zdjęciach wyszło na jaw, że już trochę się pogniotły. Nie mniej zaświadczam – wygodne BARDZO.

5 thoughts on “To już jest koniec

  1. Super! nie ma doświadczenia w szyciu ubrań ale podobna bluze bardzo chciałabym uszyć 😀 czy udostępniasz również zdjęcia z procesu szycia? zastanawiam się jak zabrać się do wykroju..? Pozdrawiam!

    • Niestety nie mam czasu wykonywać zdjęć podczas procesu szycia, choć też o tym myślałam. Ten wykrój to typowa nietoperzówka – trójkąt do góry nogami, z zaokrąglonymi bokami podciętym dołem i wycięciem dekoltu. Do takich rzeczy nie robię niestety wykroju wiec nie mogę przesłać zdjęcia.

Skomentuj

