Rękoskrzydeł ciąg dalszy

Z nietoperzami łączy mnie niewątpliwie umiłowanie do nocnego trybu życia, przynależność ssaków, a ostatnio także zauroczenie garderobą z rękoskrzydłami. Jeszcze trochę i zacznę latać…

 08 07 011

Ktoś mnie ubiegł i wykupił całą wełnę w butelkowym kolorze, po którą wczoraj się wybrałam. By nie uznać wyprawy aż za Wisłę za czas stracony (ku radości własnej) nabyłam stos dresówek i dzianin. Od rana nożyczki i szpilki tańcowały w moich dłoniach i na weekend powstała urocza bluza z przepięknej granatowej dzianiny tkanej w malusieńkie kraterki.

04

Wykrój znany i lubiany (osobiście uważam, że jest całkiem sexy) z nietoperzowymi rękawami zwężanymi na przedramieniu. Dekolt, rękawy i dół bluzki wykończyłam lamówką z tej samej tkaniny.

0302

Jak zwykle najtrudniej było z dekoltem bo tkanina elastyczna, a nie chciałam żeby się zmarszczył czy rozciągnął. Z kolei rękawy i dół trochę ściągnęłam lamówkami. Wyszło fajnie. Za wyjątkiem wspomnianych lamówek, całość szyłam na overlocku.

05

Idzie zima, a razem z nią ciemne poranki i ciężkie pobudki. Dlatego dla ułatwienia porannego obmacywania ubrań w poszukiwaniu przodu przyszyłam autorską metkę wykonaną niestety w pośpiechu (tzw. seria „zostały mi 3 minuty i muszę wychodzić”).

4 thoughts on “Rękoskrzydeł ciąg dalszy

  1. Fajnie wyszło. Ja się boję robić lamówki z dzianiny (chociaż bawełnianych używam bardzo często), do tej pory szyłam takie mini ściągacze, wąskie pliski ale może następnym razem zdecyduję się na takie lamówki bo ładnie wyglądają po obu stronach. I kupiłam chyba ostatnio właśnie taką samą dzianinkę tylko w szarawym kolorze i myślę co uszyć, żeby jej nie zmarnować.
    pozdrawiam
    Ewa

    • Trochę się z nimi trzeba natrudzić przez ich elastyczność, ale prezentują się fajnie. Czasami nie sama lamówka jest problemem, tylko tkanina, która się rozciąga podczas wszywania lamówki. Trzeba na to uważać.
      Pozdrawiam

  2. Bardzo podobaja mi sie twoje nietoperzowki bluzy i sukienka, marzy mi sie taka w zasadzie jedna i druga 🙂 a moze wrzucisz wykroj, poprosze.
    Pozdrawiam

    • Chętnie bym wrzuciła wykrój ale nie mam owego. Wszystko szyłam z głowy i na bieżąco modyfikowałam. Mogę ew. spróbować zrobić kilka zdjęć na lewej stronie z rozłożonymi rzeczami na podłodze, z rozciągniętą miarką, żebyś miała jakieś punkty odniesienia.

Skomentuj

